Motywacja w pracy agenta nieruchomości
Solidne fundamenty, a więc przemyślana strategia marki osobistej pośredników nieruchomości pozwoli zostać agentkom Jessicą Pearson w branży, a agentom skutecznymi graczami na rynku o charyzmie co najmniej Harvey Spectera. Czym jest personal branding i dlaczego ma duże znaczenie?
To przede wszystkim świadome budowanie własnej marki osobistej tak, aby niczym magnes przyciągać potencjalnych odbiorców. Często działania agentów w kierunku budowania marki zamykają się w powszechnie znanych klauzulach content marketingu oraz spersonifikowanej identyfikacji wizualnej. Otóż najistotniejsze w personal brandingu jest skupienie wokół dojrzałego budowania swojego wizerunku, opierając się na reputacji i umiejętności konkurowania wartościami, jakie agent reprezentuje.
Ciągły rozwój kompetencji, inspirowanie do działania, konsekwencja oraz konkretna misja pośrednika nieruchomości z pewnością pozytywnie wpływają na tożsamość agenta. W ten sposób w oczach kontrahentów zyskuje na wiarygodności.
Chcąc odnieść sukces i cieszyć się z kolejnych, warto pomyśleć o wdrożeniu w swoją działalność kreatywności i szczypty marketingowego artyzmu – prezentujesz ofertę? Zaintryguj klienta, bo przecież to właśnie Ty doskonale wiesz, czego potrzebuje i jakich rozwiązań szuka.
Na personal branding ogromny wpływ ma rzetelna i nietuzinkowa komunikacja z odbiorcami. Wyjdź poza sztampowe schematy i kształtuj swoją opinię na rynku, a Twoje wyniki zaskoczą Cię szybciej, niż się tego spodziewasz.
Kiedy możesz uznać, że Twoja marka osobista przynosi korzystny rezultat? Wtedy, kiedy kalendarz pęcznieje od liczby spotkań, a oferty znikają po udanej transakcji z klientem.
Pozdrawiam, Marta Kulawik